Zwroty i reklamacje

 

REKLAMACJE
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. FORMULARZ REKLAMACJI
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

Wzór formularza do pobrania w przypadku reklamacji:

FORMULARZ REKLAMACYJNY


2.ODESŁANIE PRODUKTU
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.


3. WYSYŁKA
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Completio Sp. z o.o.
(decorwnetrze.pl)
Al. Jana Pawła II 24
05-250 Radzymin
T: +48 509 323 314
E: kontakt@decorwnetrze.pl 

 

ZWROTY


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. FORMULARZ ZWROTU
Wypełni formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. 

Wzór formularza do pobrania:

FORMULARZ ZWROTU


2.ODESŁANIE PRODUKTU
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.

 

3. WYSYŁKA
Zwracany produkt należy wysłać na adres:


Completio Sp. z o.o.
(decorwnetrze.pl)
Al. Jana Pawła II 24
05-250 Radzymin
T: +48 509 323 314
E: kontakt@decorwnetrze.pl 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatem.

Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl