Zwroty i reklamacje

ZWROTY


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. FORMULARZ ZWROTU
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. 

Wzór formularza do pobrania: 

FORMULARZ ZWROTU


2.ODESŁANIE PRODUKTU
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. 

 

3.WYSYŁKA
Wygeneruj etykietę zwrotną w systemie Furgonetka:

UPROSZCZONE ZWROTY FURGONETKA

Możesz też wysłać na adres:

Mapa Studio / Biznes Centrum
Aleja Jana Pawła II 43a/37b

01-001 Warszawa


T: +48 571863593
E: kontakt@decorwnetrze.pl 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatem. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

 

REKLAMACJE


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. FORMULARZ REKLAMACJI
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

Wzór formularza do pobrania w przypadku reklamacji:

FORMULARZ REKLAMACYJNY


2.ODESŁANIE PRODUKTU
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3.WYSYŁKA
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Mapa Studio / Biznes Centrum
Aleja Jana Pawła II 43a/37b
01-001 Warszawa


T: +48 571863593
E: kontakt@decorwnetrze.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl