FAQ
 
 
ZAKUPY W GAIA decor
 
 
Jak kupować w GAIA decor?
Zakupy u nas to nic skomplikowanego. Jak już skompletujesz zakupy, przejdź do koszyka klikając ikonę w prawym górnym rogu. Zobaczysz podsumowanie swojej sesji. Oczywiście możesz jeszcze edytować swoje zamówienie. Jeżeli wszytko się zgadza, przejdź do realizacji zamówienia.

Po sfinalizowaniu transakcji dostaniesz automatyczny mail do sklepu podsumowujący twoje zakupy oraz kolejne informujące o przebiegu realizacji zamówienia.
 
Jak mogę zapłacić za zakupy?
Za zakupy w sklepie GAIA decor, zapłacisz:

- szybkim przelewem online,
- kartą płatniczą,
- standardowym przelewem,
- BLIK'iem

Dodatkowo do wyboru mają Państwo możliwość skorzystania z systemu ratalnego online. mRaty są realizowane przez mBank, natomiast eRata przez Alior Bank.
 
Zakupy na raty? Oblicz koszt miesięcznej raty

Sprawdź wysokość raty dla kredytowania przez mBank ( kliknij tu )
 
Jakie są koszty realizacji zamówień w sklepie GAIA decor?
Podczas realizacji zamówienia, w koszyku, wyświetlane są dostępne metody przesyłki oraz koszty związane z wysyłką twojego zamówienia.
W sklepie GAIA decor za zakupy zapłacisz:
  • Kurier DPD 15zł
  • INPOST Paczkomaty 14zł
Jak mogę śledzić stan realizacji zamówienia?
Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem GAIA decor status swojego zamówienia sprawdzisz w sekcji "Moje konto".

Jeżeli składałeś zamówienie jako gość status zamówienia sprawdzisz przechodząc do zakładki "Śledzenie zamówień gości" znajdującej się w stopce naszej strony. Przygotuj swój adres e-mail oraz symbol zamówienia (otrzymałeś go w mailu).
 
Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie?
W sklepie GAIA decor prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową.
 
Jak mogę otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Zachęcamy do zapisania się do powiadomienia mailowego o dostępności.
 
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Czas realizacji zamówienia podajemy na każdej karcie produktu. Może się zdarzyć że Twoje zakupy będą się składały z przedmiotów o różnych terminach realizacji. W takich sytuacjach kontaktujemy się z klientami. 
Pamiętaj, o przyjęciu zamówienia do realizacji zawsze powiadamiamy osobnym statusem mailowym.
 
 

ZWROTY

 

Czy mogę zwrócić produkty zakupione w GAIA decor?
Jak najbardziej, przysługuje ci 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy. Szczegóły dotyczące zwrotów znajdują się w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.
Przesyłki prosimy kierować na adres: 
Completio Sp. z o.o.
(decorwnetrze.pl)
Al. Jana Pawła II 24
05-250 Radzymin
T: +48 509 323 314
E: kontakt@decorwnetrze.pl 

Jak długo trwa zwrot środków?
Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni od momentu dostarczenia nam przesyłki zwrotnej, ale staramy się to zrobić jak najszybciej.
 
Jak zostaną zwrócone moje środki?
Zwrotów dokonujemy taką samą metodą jaką została wykonana płatność lub jeżeli nie jest to możliwe przelewem na konto.
 
Czy poniosę koszty zwrotu zakupów?
Jedyny Twój wydatek to koszt odesłania produktów na nasz adres.
 
Ile mam czasu na zwrot zakupów?
Przysługuje Ci 14 dni na zwrot od momentu doręczenia przesyłki.
 
Gdzie mam odesłać zwrot zakupów?
Wyślij zwracane produkty na adres:
 
Completio Sp. z o.o.
(decorwnetrze.pl)
Al. Jana Pawła II 24
05-250 Radzymin
T: +48 509 323 314
E: kontakt@decorwnetrze.pl 
 
 
REKLAMACJE
 
 
Otrzymane przeze mnie przedmioty są wadliwe, co mam zrobić?
Prosimy o napisanie e-maila reklamacyjnego na adres: kontakt@decorwnetrze.pl z opisem sytuacji oraz odesłanie produktu na adres:
 
Completio Sp. z o.o.
(decorwnetrze.pl)
Al. Jana Pawła II 24
05-250 Radzymin
T: +48 509 323 314
E: kontakt@decorwnetrze.pl 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl